torsdag 22. november 2007

Avslørt?

”Det har lenge hersket noe usikkerhet om hvem det er som skjuler seg bak denne bloggen. …” leser jeg på en annen blogg som er så dårlig at jeg ikke engang vil henvise til den, men det er jo flatterende at man tror jeg er ca 5 forskjellige andre personer – så allsidig er jeg tross alt ikke.
Ellers er det ytterst fornøyelig å bli omtalt som ”venstrevridd berme” og ”palestinaskjerfkledde antirasistbermen”, jeg tar dette som et kompliment når det kommer fra den gjengen jeg hyppig omtaler på denne bloggen. Jeg får nevne dette for mine venner så får de seg en god latter. Jeg er skikkelig Venstre-vridd, dere vet partiet med navnet Venstre, det er korrekt. Palestinaskjerf har jeg aldri hatt.

Min kunnskap og intelligens får andre bedømme, men jeg har klart meg bra så langt i livet og har ikke fått noen klager. Jeg tror jeg nevner også dette til mine venner så får de seg sikkert en ny latter.

Nei, jeg er ikke medlem av Respekt.

Let videre gutter! Hadde dere ikke hatt hodene fulle av tåke, ville nok letingen gått raskere.

Ingen kommentarer: