fredag 2. mai 2008

Nei, Decca

Decca skriver:
"Crasyjoe ble registrert samtidig med at X herjet som værst her i september (29-09-07). 2+2=4 fremdeles. Overtrampet hans var hans 6. innlegg. Fyren har til og med sin egen blog hvor han henger ut deltagere og forbanner det rasistiske forumet Veggavisen. Fender bruker mitt fornavn i sine innlegg, og vet hva slags bil jeg kjører. Det vet X også. Ble det litt klarere nå? "

Ja, som du ser har jeg en egen blogg. Ja, jeg henger ut absurde meninger og holdninger, alt jeg skriver her er fakta, alt er hentet fra offentlige kilder.

Men nei, jeg er ikke aktiv på Veggavisen, det ble for dumt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Decca er vel den samme som Yngve Nordstrøm(?) og han er etter sigende tilknyttet Arbeiderpartiet så vidt jeg vet.

Anonym sa...

Ja, Decca er identisk med Yngve F. Nordstrøm, det er ingen hemmelighet. Mulig at han er i Arbeiderpartiet, men som kjent betjener Ap og Frp omtrent samme velgergrunnlag i disse sakene.

Anonym sa...

Hva i alle dager er det bloggeren holder på med? Henger ut folk med fullt navn mens han selv skjuler seg bak anonymitet? Er folkene som er hengt ut her klar over denne sjikanen?

Anonym sa...

Dette er journalistikk basert bare på åpne kilder. Det er Nordstrøms eget problem at han har avslørt sin identitet.