onsdag 24. oktober 2007

Birgitta: "Holocaust er palestinernes skyld"

Synnevåg får hjelp av signaturen ”Birgitta” som går til den ytterlighet å påstå at det er araberne/muslimene som egentlig har skyld i Holocaust, altså at Hitles menn måtte utrydde jødene fordi de ikke slapp inn i Palestina les selv:

«Jeg tror at Hitlers prosjekt var aa faa jodene ut av Europa . Hvis planen var aa utrydde jodene , tror jeg nesten ikke de hadde blitt fraktet den lange veien til konsentrasjonsleirene . Planen var aa videresende de ut av Europa . Planen stoppet da man ikke fant et egnet land for jodene . Jeg tror de som stoppet planen var de som satte seg imot at jodene skulle opprette et land i Palestina , muslimene . Disse var de som virkelig satte fart i Holocaust .
I og med at Hitler var paa talefot med muslimene , en arv jeg tror stammer fra Tyskland's allianse med det Ottomanske riket , og WW1 , lyttet han til muslimenes bonn om at Palestina var muslimsk/arabisk territorie . Dette tror jeg er den virkelige aarsaken til Holocaust ; muslimenes motvilje mot at jodene dannet en stat i omraadet . Muslimene trigget Holocaust . Hadde muslimene onsket jodene velkommen i omraadet , hadde ikke Holocaust skjedd !! I saa maate tror jeg muslimene har mere skyld i Holocaust enn Hitler .
(...)
Jeg mener at "jodeutryddelsen" var en folkeforflytning , i en krigssituasjon . Jodene ble for krigen oppfordret til aa forlate Tyskland , da de hadde mistet statsborgerskapet sitt . Problemet var at intet land ville ta imot de . Hitler hadde samtaler med muslimene i Palestina , men de nektet aa ta imot de . Palestina var jo ogsaa et Engelsk protektorat , saa det var jo rart at de ikke satte hardt imot hardt , og hjalp jodene til et land . De foretrakk og spisse sitasjonen , og gaa til full krig .
Men min overbevisning er at nazistene ikke onsket aa utrydde jodene . De onsket aa forflytte de ut av Tyskland . Men saa kom krigen... og det er mulig at ting gikk skjeft da . Men hele denne historien har blitt overdrevet lagt skyld paa nazistene . Det var flere aktorer , blandt annet England og muslimene , som styrde Palestina . De kunne tatt til vett og gitt jodene et hjem !!! Da stod man overfor et gedigent problem : hvor skulle jodene gjore av seg . »

Et annet sted skriver hun (debatt om rasisme og ordet "neger"):
«Jeg er heldigvis av arisk rase . Ordet har ingenting med hvit rase aa gjore .. Det betyr bare nobel og aandelig . Det er bare slik jeg er....og har alltid vaert , kan ikke noe for det selv... Tror hele rasismebegrepet er helt misforstaadt... noen har VILLET kompromitere ariske folk , hvem de naa er..»

Dessuten har jødene selv skyld i holocaust og i den islamske ekspansjonen:
«HERREGUD , jodenes egen religion har jo satt de i en forferdelig knipe gjennom historien . De kan innromme at det var feil stategi aa reise ifra landet sitt ann mass . Det skulle de ikke ha gjort !!! Det var religionen deres som lurte de til det !! Jeg stotter ikke jodene helhjertlig for de bedriver litt selvkritikk paa sin egen religions vegne . De har selv vaert offer for sin egen religion . De kan ta litt ansvar og innromme feil i sin egen religion , DA faar de min fulle stotte .

Ja , og jeg mener at dette internasjonale aspekt ved jodedommen . At de dro ut for aa skape en internasjonal kultur , og deretter et "loved land" . Dette var forloperen for islam og "verdenskalifatet" . Derfor er ikke jodedommen , eller jodene , helt uskyldig i at vi har en islamsk innvasjon i Vesten i dag . Jodene la faktisk grunnlaget for det , og er medansvarlig for den situasjon vi er kommet i i Vesten . Rasismegaulinga vi har hatt etter siste verdeskrig ; hvor sporsmaalstilling ved innvandring , om det har vaert bra for vaar kultur eller ikke ,har ogsaa jodene litt ansvar for , i og med overfokusering paa "Holocaust" under siste verdenskrig ! Et hvert kritisk sporsmaal ved innvandring , og bildet av likhaugen av joder under siste verdenskrig har stoppet debatten !! Det har vaert umulig aa faa til en saklig diskusjon om innvandring i Norge etter siste verdenskrig , og jodene har ikke hjulpet til med saklighetsnivaaet .

Problemet er at jodene frivillig forlot landet sitt for over 2000 aar siden i en misjonsferd som "Guds Utvalgte Folk" . Dette har skapt store problemer gjennom historien , ikke minst for jodene selv . Hadde de beholdt landet sitt , hadde de hatt et land aa reise til naar de mistet statsborgerskapet sitt i Det Tredje Riket . Da hadde historien sett helt annerledes ut... »

Men er ikke nazist!
«Ja , he.. , heldigvis naa er den eneste ekte rasisten paa Veggavisen avslort ... Jeg skjemmes ikke . Jeg mener kulturene utvikler seg best naar de er adskilt . Kulturblanding har vist seg gjennom historien aa ikke fungere saa bra . Ref. andre verdenskrig .
Men jeg broler ikke naar jeg snakker , for jeg er en hoflig rasist . Jeg anngriper ikke andres meninger og holdninger . OG SIST , men ikke minst , jeg onsker ikke noen ny nazisme eller Hitler paa banen . FORDI DET ER FORSENT aa baerge Europeisk kultur . Det toget gikk da feil side vann siste verdenskrig . Naa er det bare aa grave frem hvor det gikk feil med odeleggelsen av Europeisk kultur . Den er odelagt , og ingen ting kan forandre paa det . Men det var nazistene som skulle ha VUNNET . Men jeg onsker altsaa ingen ny repitisjon av den historien . Historien kan bare ikke skrues tilbake . »

-------------------

Denne "Birgitta" driver visstnok sin egen blogg der koseprat om hakekors og "heil og sæl" er viktige ingredienser. Bloggen har ellers en klart revisjonistisk orientering med hyllest til holocaustfornektere og lignende. På Birgittas blogg fant jeg en direkte eller indirekte link til "The 5. SS Wiking reenactment group" (a non-profit, nonpolitical organization dedicated to the preservation of the history of WW II and the lifestyle of the German combat soldier, specifically Waffen-SS foreign volunteers). EDIT: Linken er nå borte (19.nov 2007) eller kanskje har den aldri vært der :) , men bevares det er mengder av kompromitterende og komisk materiale der uansett.

Man behøver ikke være særlig gløgg for å forstå hvilket politisk ståsted denne Birgitta har, ekkelt er det uansett.

Birgitta er ikke noen dominerende debattant på Veggavisen, men likevel et ekstremt eksempel på den type innlegg Veggavisen er fullt av.

Ikke bare islam-"kritikere" men også håpløse holocaustfornektere/anitsemitter som denne Birgitta får boltre seg på Veggavisen.

3 kommentarer:

ringeren sa...

Fin Blogg. Jge legger en link til den fra min

Anonym sa...

Nokså komisk å bli utskjelt som løgner av en holocaustfornekter. :)

Anonym sa...

Nazistene samarbeidet side om side med jødiske sionister for og omplassere dem, så det er ikke sikkert det er helt 100% tull, meneh...herregud... Mange jøder flyktet faktisk TIL Israel i 1933, altså FØR Holocaust(som fant sted i 1941).


Og si at holocaust var dems egen feil er jo bare ren idioti.